29/3

Godmorgon.

Jag har då redan varit vaken sen halv 8 imorse. Jag somnade runt 8a tiden igårkväll. Efter jag skrivigt sista inlägget så la jag mig ner i sängen och somnade. Så nu är jag utvilad.

Tog en liten promenad imorse, det var riktigt skönt =) Jag upptäckte imorse när jag vaknade att det var rätt kallt i mitt rum, då ser jag att mitt fönster har stått öppet hela natten =P Men det kan inte ha varit så jättekallt ändå, för då hade jag ju troligtvis vaknat! Såå är detta ett litet täcken på att sommaren är påväg?! =D Man kan iaf hoppas!


Juste! Detta är mitt 800de inlägg i min blogg! =P Det är ganska så många inlägg! =P

/A
Kommentarer
Postat av: nusret

2009-03-31 @ 16:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0