En Sjukling!

Idag är jag hemma eftersom jag inte alls mår bra. jag ska vara hemma imorgon också, för att verkligen garantera om att det försvinner. Jag har inte feber eller så. Utan bara fruktansvärt ont i halsen och huvudet. Har typ knarkat alla tabletter som går, men det ger sig inte. Så just nu sitter jag i soffan och lyssnar på westlife. Gammal musik behövs ibland!
_______________________

Jag har en plan till helgen. Det finns ingen som vet om den förut Jossan. Jag ska prata med min mor ikväll om det och se vad hon tycker. Jag hoppas hon är på min sida och förstår. Gårkvällen var helt sjuk. Jag tänkte så mycket på allting, så jag t.om började gråta. Jag kan inte somna förns 2-3 på nätterna. Jag kan inte somna längre. Det tar minst 5 timmar för mig att somna varje natt! 5 TIMMAR!! Jag hatar det!

Jag skulle verkligen vilja genomföra denna plan! Jag vill detta mer än allt annat!
_______________________

Jag saknar min pojke <3
Som han sa i förrgår och även har i sitt namn på msn;
belki uzaklardasin ama unutmaki her zaman kalbindesin <3
Som betyder: Du kanske är långt borta, men du finns alltid i mitt hjärta, glöm inte det!


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0