En trött stekare.

Aaa, det är jag de! Igår natt kunde jag inte somna, låg och tänkte massa på allting. så tog runt 3 timmar. Idag ska jag därför gå och lägga mig rätt snart. Fall det skulle vara så att det tar 3 timmar idag me. Men imorgon börjar jag inte förns 9.30, så får ju sova lite längre iaf! Skönt med sovmorgon! Men jobbar till 17.00, och går direkt från avd till avd. möte. så blir rätt sent imorgon. Men men, sånt man får ta! =)

Hoppas ni har haft en bra kväll! För det har jag haft!

Tänkte lägga in en psyk bild på mig kusinen och stora syster! Den är inte snygg, men ack va mycket kärlek det är! ;D

Jag, kusin och syster <3 Haha!

Vi hörs imorgon. Efter som jag har möte direkt efter jobbet blir det katastrofal uppdatering. Inte förns kanske 7 imorgon kväll, men stå ut mina raringar. Imorgonkväll är jag tillbaka. Don´t miss me to much!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0