Ett sent inlägg!

Kan börja med att be om ursäkt för en bedrövlig uppdatering, men har knappt varit hemma idag! Men nu skriver jag på natten, så när ni vaknar upp imorgon och ser att jag har skrivigt! Då kommer ni tänka; Yeees, the best girl in this world have do it again! ;D

Klockan är mycket, jag vet! Och jag ska snart gå och lägga mig.  Det blev aldrig Helen idag, för det blev aldrig bestämt någon tid, så då tog jag en promenad ist tillsammans med Jennifer eftersom jag inte hörde något, och på den vägen är det! Jag följde henne hem för typ en halv timma sen. Vi har haft massa mys, druckigt Te och kollat slutet av melodifestivalen,(Helt fel vann, någon som hörde vad hon försökte "Sjunga"?)...och sen bara snackat och så. Väldigt trevligt! =)
____________________
Appropå en grej jag aldrig trodde skulle hända någonsin, hände...

För X antal timmar sen t.om mer än 1 dygn, så pratade jag med en väldigt speciell person. Jag blev förvånad att den personen tänkte på just dem sakerna som jag har tänk och tänk på sen dagen allting hände.. Jag har saknat denna person väldigt mycket, och jag tror nog att jag alltid kommer  vara lite småkär i honom! ;) som jag uttryckte det "Vi har en väldigt het attraktion imellan oss"! Och jag tror på de, helt klart! =P
Jag blev chockad över orden, och är fortfarande mållös! Du har något speciellt som jag inte kan släppa!

Man kan väl känna en het attraktion med någon fast man har pojkvän?!  - Jaa det är klart man kan!
____________________

Nu är det dax att inta ryggläge och slagga! Vi hörs gullungar!

/A
Kommentarer
Postat av: mikaelaa

När man har känslor för någon annan är det alltid någonting knastrigt i förhållandet, så har det varit för mig i alla fall. Men det är ju olika för alla.

2009-03-15 @ 18:21:46
URL: http://daleke.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-16 @ 13:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0