Fredagar

ikväll så var/är det ju singing bee. men det var inte det programmet som jag, Cia och hennes päron var med i. Nej utan då är det nästa fredag som vi är där!=) Ska bli kul och kolla på faktiskt! =) Och jag vet redan nu att ni kommer sitta som klistrade för att se om ni får syn på mig! ;D

Jag längtar till nästa fredag! Då ska jag hem till Helen, vi ska ha myskväll =D Vi ska köpa massa gott, hyra film och dricka lite vin/öl och bara njuta av varandras sällskap! Det ska bli väldigt trevligt. Det ser jag fram imot! =) väldigt mycket!! =D Var ju faktiskt inte allt för länge sen jag träffade henne, i söndags faktiskt. Då blev det en lunch och lite shopping i Täby =) Mycket trevligt! Av någon anledning har vi en tendens att inte träffas så ofta, men vi hörs nästan varje dag på telefon, så det jämnar väl ut de lite iaf?! (A) =P

/A
Kommentarer
Postat av: Helen

Jag längtar också till nästa fredag, ska bli jätte trevligt! =)

2009-03-13 @ 22:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0