Ganska sent.

Ja klockan är ju faktiskt ganska så mycket..! Men jag börjar inte förns kl 10 imorgon. Det känns kalas! ;) hihi. Sovmorgon here i come! ;D
_________________________

Här kommer en liten bild-triss...Bara för att! ;)

Bild 1. The one! även kallas snygg-Anna. Otroligt trevlig och snygg människa, känner henne mycket väl. Tyvärr upptagen!
Bild 2. Min älskade kusin, som betyder hur mycket som helst! Jag tycker om honom massor! <3 Han är singel! ;)
Bild 3. Robin, ett kap för er tjejer, han är singel och villig. Ställer upp på det mesta! ;)

Ni kan skicka mail på [email protected] om ni känner er sugna på någon av dessa puddingar! Dem är öppna för förslag! ;)

Nu ska jag sova. Vi hörs imorgon läsare, Tjoo!
/A
Kommentarer
Postat av: DALEKEKE

oj hur mycket vikt har du gått å tappat =) smaaalis!

2009-03-10 @ 23:15:07
URL: http://daleke.blogg.se/
Postat av: Therese

Folk kan ju genast ställa in tanken på bild 3!

han ÄR MIN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0