Günaydin

Jag vaknade för inte alls så längesen. Jag sitter och funderar på vad dagen har att ge. eller vad jag har att ge dagen! ;) haha.. Skickade ett sms till mamma för ett tag sen. Jag bad henne fixa D&G The one parfymen åt mig.(Hon är ju på kryssning) Jag avgudar den parfymen. Och det kunde hon fixa! =D Så dagen böjade riktigt bra! =)

Jag vill göra något med den här dagen! Ja det vill jag! =) Frågan är bara vad! =P

Först blir det att knarka lite musik iaf! ;)

Haha juste, min konversation med pappa imorse..
(Det sitter massa skator ute på baksidan)
Jag - Aha, där sitter några skator och chillar och letar mask.. (Jag går fram mot ballkongdörren)
Pappa - Jaha..
Jag - Nej, nu stack dem, hur kunde dem se mig?
Pappa - Genom fönsterrutan tror jag (Och så börjar han asgarva!)

Hahah. Ibland är man lagom dum alltså! ;)

/A
Kommentarer
Postat av: Tina

hahaha chillar o letar mask :D

2009-03-28 @ 17:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0