Ingen tät uppdatering

Idag så var det ingen tät uppdatering. Ber om ursäkt för det.

Jag har ingentligen inget att skriva.. Min mor och pappa skulle på 50-års fest. Så har hjälpt  mamma att fixa hennes hår och sånt! Sen efter en tag så kom Jennifer ner hit. Så just nu sitter jag här i soffan med Tessan och Jennifer och små snackar lite.. Planerna för ikväll är oklara. Vi får helt enkelt se.

Avsnittet igår från singing bee var tydligen inte rätt. Det var inte då vi var där. Dem sa till oss 1a eller 2a programmet. Men andra var ju igår. Så vet inte vilken fredag det blir nu. man får väl helt enkelt hålla koll! =P hihi..

Snart så ska jag börja med middagen, väntar på att Jossan kommer hem från fotbolls matchen.Juste, appropå fotboll,  hon ska ju med fotbollen och spela i Holland i sommar. Och pappa vill jätte gärna med. Så jag har en liten plan! Jag tror jag ska betala hans resa så han kan åka med!=) Visst är jag världens bästa dotter?! XD hihi.

Nej tebax till små snacket! ;)


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0