Jag är sjuk..igen!

Ja, nu är jag hemma igen, jag hör verkligen inget på vänster öra, och varje gång jag ska svälja känns det som någon stoppar ner en borrmaskin och drar igång den och sen säger "varsegod och svälj" aa tack du lixom! Inte okej! Så nyss gjorde jag mig lite te. då känns det iaf lite bättre. Men troligtvis ska jag ta bussen till Vallentuna imogon och kolla upp vad det är för fel på mitt öra framförallt!

Jag hatar att vara sjuk. Och det är andra gången jag är sjuk sen jag började jobba på dagiset(oktober)..Och då har jag även jobbat när jag inte kännt mig helt 100.. Ungarna ger mig massa baciller!=P det gillar vi icke! Jag minns faktiskt inte när jag var sjuk senast innan oktober. det är över 1 år iaf. Jag är en person som aldrig bli sjuk..Tills jag började på dagis! haha!

Nej nu ska jag kolla film, jag är jättesugen på att se Djungelboken. jag ÄLSKAR den filmen. Den tecknade alltså! =)

Vi hörs mina fans!
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0