Jag och far !

Jag är lite lätt uttråkad. så jag sitter och lyssnar på musik och kollar runt lite på skor. Jag vill ha några par nya skor. det skadar aldrig! =) Lite tråkigt att jag har ganska svårt att hitta skor, för mina fötter är rätt breda, så känns inte som det är någon idé att skicka efter, för då lär jag antagligen få skicka tillbaka dem, så lika bra att åka iväg och köpa iaf!

Det blev inge täby, jag orka bara åka om pappa ville. Men han skjusade mamma, Tessan mfl. in till stan, dem ska på kryssning. Och han har inte kommit hem än. Jossan har träning till halv 7, så hon åkte till träningen direkt efter skolan, sen där ifrån drar hon hem till Robin. Haha! Lite roligt, Lillsyrran drar hem till storsyrrans pojkvän och ska sova där =P Hon har lovat och hjälpa dem packa. Så det är väl de som är största anledningen till att hon är där! =P så hon kommer inte hem.

Så ikväll blir det far och jag. Sen har vi bjudit ner Kusin och Mulle på middag eftersom Moster åkte med på kryssning också. Så det blir jag och grabbarna! ;) haha! Så nu blir det vara lite social med pappa och sitta och lyssna på Ola Magnell! ;)



Jag har kollat igenom hela min dator. jag jag hittade endast 1 bild på mig och pappa. Det är typ det enda kortet vi har på oss tillsammans. Det är ganska konstigt med tanke på att jag princip suttit ihop med min far! =P Jag är ju pappas flicka! ;) hihi. Jag ska fixa ett kort på min far och mig så ska ni få se sen! ;)

/A
Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så jätte mkt =)

2009-03-27 @ 21:12:47
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0