Lista .

Nu är jag hemma, sluta halv 4 idag =)  Har inget att göra, så får bli en lista. =P

Vad blir ditt namn baklänges?
annA (Höhö)
Har du gjort en snöängel i år?
Nej det har jag icke!
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Har aldrig gjort det förutom när jag föddes, då blev det först 1 månad, sen varje dag i några månader, sen några dagar/v tills jag var 7 år gammal.
Tycker du att sengångare är söta?
Jaa, han i Ice Age är as söt ju! =D
Första sporten du gick på?
Fotboll
Vad längtar du mest till just nu?
2 Maj
Hur gammal har du tänkt bli?
Jag har ingen plan direkt..
Vad drömde du inatt?
Det minns jag inte
Vilken tv-serie är bäst?
Har ingen speciell favorit, men Gossip girl och Prison break är bra!!
Vad åt du senast?
Pasta och något mer, vet ej riktigt vad det var=P
Höga eller låga strumpor?
Både och beroende på skor
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Jag vet inte!
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Aa ibland
Godaste drickan till frukosten?
Mjölk
Är du höjdrädd?
Blivigt mer med åren
Vilket land vill du åka till?
Haha, Turkiet?;) Nej men jag skulle göra vilja åka till Bulgarien
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Nyss åt mig själv när jag drog ett skämt! ;)
Har du fått någon komplimang idag?
Ja det har jag fått
Är du polare med grannarna?
Nej
Vilka språk talar din mamma?
Svenska, knackig engelska och några ord turkiska ;)
Vilka länder har du bott i?
Verige endast
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ja, om jag fick var i en bur eller så som det gör på tv när dem spelar in haj program ;)
Vad skulle du säga om jag sa att jag är kär i din bror?
Jag har ingen bror
Har du varit utomlands?
Ja det har jag. 1 gång i Grekland, 3 gånger Turkiet
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Måste nog vara min mosters, dem gifte sig på dagen då vi hade släktmiddag utan att någon visste om det=) 
Var är dina syskon just nu?
Båda två är hemma.
Vad ska du göra i helgen?
Det har jag ännu inte bestämt
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"haha grattis XD Vad får du då?"
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Då sov jag
Vad är det första du gör på morgonen?
Ställer om klockan så den ringer 10 min senare ;)
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Det skulle jag klara av lätt! ;)
Vem pratade du senast i telefon med?
Nusse 
Vem har du en liten crush i?
Gissa en gång?! ;)
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Till min familj så jag senare kunde utnyttja det själv! ;D haha!
Vem är snällast i världen?
Ojj, ingen aning...
Vem vill du prata med just nu i telefon?
Ingen, för jag hatar att prata i telefon! =P
Vem kan du berätta allt för?
Jag tror ingen berättar ALLT för någon. Men Jennifer kan jag iaf berätta 99% av allt för!

Koppa och gör den du också, skriv sen att du tog den så jag kan läsa den! =)
/A
Kommentarer
Postat av: Jasmine

Sv: Tack :)

2009-03-10 @ 19:29:50
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0