Makemebabies.com

Lite barnprat! =)

Självklart har jag kollat hur mitt och Nusses barn skulle se ut på Makemebabies.com . Och resultatet blev bra! Jag och Nusse skulle få perfektionistbarn, inte konstigt eftersom jag och Nusse är världens snyggaste par!! ;)

Pojken & Flickan


Har ni som dagdrömmer lite eller sagt sen ni varit små att "Mitt barn ska heta såhär" eller
något sånt?! Mitt favorit namn på tjejer när jag var liten var Sofie, Nu skulle jag aldrig kunna
döpa mitt barn till det. Och min killnamn var Niklas, med det gillar jag inte heller längre!

Nej jag har ett väldigt fint tjejnamn till mitt barn. Ibland när jag och Nusse sitter och
pratar oss bort så sa jag "jag får välja tjejnamn och du får välja killnamn" Då trodde jag
först att han skulle säga något turkiskt namn. Men icke, han vill att hans kille ska heta Tim.
Och det tycker jag är helt okej killnamn! Även om jag har ett annat favorit killnamn.! ;) Men
antar att man måste väl låta båda bestämma när dem planerna finns att skaffa barn!

Vet inte riktigt om jag vill säga mina två favoritnamn=P men jag kan skriva första bokstäverna!
Tjejnamnet börjar på J. Och killnamnet på C.

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0