Rubrik

Ja, nu är jag hemma, eller ja jag har varit det ett tag också. Våran heta kille på bilisten sågs inte till, han skulle ju jobba idag sa han! ;) haha! Det ska vi straffa honom för! haha!

Det gör oooooooont i min hals, och jag hör inget på mitt öra. deeet blir värre. Men som sagt, jag kastar inte in striddsyxan inte! Nepp! ;) Karby dagiset blir aldrig av med mig, vare sig dem vill eller inte! ;D haha!
Jag tror nog att jag är en person som ingen kan tycka illa om.. Och om dem skulle göra det, är det för att dem är avensjuka på ALLT jag gör och har! Japps, så sant som sagt! ;)

Jag har börjat få problem med min sömn igen, Jennifer gav mig som tips att jag skulle kolla tv tills jag verkligen känner att jag håller på att somna. Får väl testa det, för annars brukar jag piggna till direkt när jag stängt av tvn. Men som sagt, det är värt ett försök!
______________________

Från ett ganska så osammanhängade inlägg, så bjuder jag på en het bild av mig själv från förra sommarn! 
Idag fick man verkligen vår känslor! ohh yeah solen, come to mammi!! <3 ;)

Är jag inte rätt så brun här ändå?
(Tror försig att det är någon vecka efter vi kom hem från Tukriet i Juli08 =P)

Det är endast 46 dagar kvar till vi drar igen, det är INGENTING!!! =D

Nee dax för sängen nu, see you fuckers!

/A
Kommentarer
Postat av: dalekeke

hörru mupp snart får vi ta och träffas innan du åker! Annars skickar jag brevbomber till dig ;) bäääm

2009-03-19 @ 07:53:41
URL: http://daleke.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag håller också åp att bli sjuk :( Jätte ont i halsen o dunder förkyld. Inte alls roligt :'(

2009-03-19 @ 08:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0