Tisdag 31/3

Nu är det sista Mars, det känns bra! Tiden går fort nu för tiden. Och min hals är inte bra, den är sämre. inte kul!

Jag ska troligtvis på möte ikväll också, det börjar kvart över 6. Chefen sa att jag fick komma om jag ville, då det bara är för dem som är fast anställa.(För er som trodde att jag var det så är jag icke det, jobbar "bara" 35%) Så jag har inte bestämt mig, men mitt allternativ är typ att så fall får pappa skjussa mig, och vänta tills mötet är över och sen får jag åka med honom hem! haha! ;) jag vägrar åka runt! Imorgon skulle jag börjat kl halv 10. men det blev ändrat så jag kommer 8 eller halv 9. suck det minns jag inte, men får ta reda på det! =P usch, nu måste jag typ dra dit, ända sättet att få reda på det, om jag inte ringer Monkan! ;) haha.!

Nu ska jag avrunda och jag gör det med en solig bild! =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0