En Lördag

Jag är väldigt trött just nu, kom in i en svacka att jag bara vill lägga mig ner och sova. Kanske borde jag göra det, eller så håller jag mig vaken ett tag till, så jag kan somna inatt.

Som ni såg med mitt första inlägg idag så kom det vid 12 tiden.. Det var bara för en viss person skickade sms kl HALV 10!!!! Och jag hade lagt mobilen i sängen, inte på nattdaksbordet, nej utan I sängen. Så jag flög ju typ upp.. Och sen kunde jag inte somna om, även om jag låg kvar 1 timme och verkligen försökte..

Jag har en liten deppkväll idag. Jag vill vara hos älskling. Jag saknar honom massor! <3


Jag såg nyss på reklamen att singing bee börjar på fredag. Och ni har väl inte glömt att jag och Cia satt i publiken?! ;) Och vi skulle vara med i första eller andra programmet som sänds. Så ska sitta framför tv:n på fredag för att se om det är då vi är där! =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0