Yeah bitch!

Iiiiiingen förstååååår, huuur dååååligt jaag mååååår...iiiiiiingen... ;) Haha, skämt och sido!

Jag satt nyss och läste igenom gamla inlägg jag har skrivigt här i bloggen. så satt och skratta lite för mig själv! =P haha. Och som ni ser är jag på bättre humör. Jag vet inte om det är för att jag skriver så otroligt bra, eller om jag bara är onödigt snygg! Jag tror nog både och! ;)

Måndag idag people.. det är lixom första dagen på en hel arbetsvecka.. känns sådär.. uppskattar torsdags kvällar, när det bara är 1 dag kvar och jobba, men samtidigt vill jag inte att det ska bli helg, för dem känns så långa! =P Arbetsnarkoman?! ;) haha..
_______________

Turkarna på Bilisten älskar mig och Jennifer, för igår när vi kom dit så bjöd dom oss på fikabröd ;D Haha! Vi skojjar alltid med dem när vi går dit.. vilket är princip varje dag, eftersom vi köper våran dagliga varma choklad som vi tar tillsammans med våran dagliga promenad! Dem gillar oss...eller gillar..älskar/avgudar skulle jag vilja säga! ;D hihi..

Nu ska jag snart sätta mig vid middagsbordet. men först...vika tvätten!

Vi hörs mina fans!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0