=)

Maten var riktigt god, det blev grillat, och det behövdes säkert nu innan jag åker iväg, för då får man inte pappas goda mat inte. =P haha.
Sen så pratade jag nyss men Cetin som ska komma och hämta oss på flygplatsen! Och allt är lugnt, vi skulle ringa honom innan vi går på planet imorgon också.. shit alltså, det känns helt sjukt att säga att imorgon så åker vi! Man kan verkligen inte tro att det har gått ett halvår. Eller jo, ibland har det känns som en evighet. Men imorgon, då når vi vårat mål för måndad Maj ;) haha!

Jag har tänkt på det, jag har lite ångest över resan, alltså jag känner att jag typ kommer att längta hem väldigt mycket, vet ej varför. Jag har redan sagt hej då till mamma eftersom hon åkte iväg på kryssning idag och kommer hem efter att jag åkt imorgon. Så jag har fotat alla här hemma nu så jag kan kolla när jag känner lite saknad! =P haha. Men samtidigt tror jag att jag kommer nog inte tänka på dem här hemma i början av resan. jag kommer nog bara njuta att äntligen få tillbringa massa tid med min älskling! =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0