Hej igen =)

Jag tankte val mest bara skriva nagon rad och beratta hur bra jag igentligen har det. haha, nera!

Sitter nu hemma hos Nusses syrra och man. han har precis haft lite ledigt. han har ledigt 3 timmar om dagen. jag kan inte pasta att jag gillar hans tider. 11.00-02.00 med 3 timmar ledigt pa dagen. Men sant ar livet har. haha. Han tjanar tydligen stora pengar. sa det ar bra for honom, aven om han sager varje dag hur mycket han hatar turkiet-livet. haha! sotnosen!

Jag har fatt en jattefin ring och ett jattefint halsband i silver, de ar grymt snyggt! me like very much! <3

Jag har det valdigt knackigt med pengar pa mobilen. darfor har jag inte svarat pa era sms ni som har skickat. Men jag har det bara bra, sa nu vet ni de. hehe

Idag har jag varit pa stranden hela dagen med Ali(Nusses syrras man) det ar 33 grader varmt. riktigt skont. xD och jag har borjat bli riktigt brun, vad jag tycker iaf.haha. dom sager att jag ser ut som en akta turk nu, haha! Och det ar faktiskt ganska bra. for nar man handlar har i turkiet sa ar det ju skillnad mellan turkarnas pris pa saker an va turisterna har, dom far det ju billigare. och eftersom jag kan prata lite nu, och sen att jag ser ut som en turk, sa far jag det billigare, det ar kalas XD hahaha!

Det blev visst lite langre inlagg an vad jag hade tankt mig. Men nu vet ni lite mer iaf =)
Och vi avrundar har. Kan val avsluta med att saga att jag aker tillbaka till Side pa fredag. Och tillbringar min sista kvall dar tillsammans med Jennifer och Adem. Om dem nu ska ut, dom kanske vill tillbringa sista natten ensamma. Men tro mig, jag ska springa runt som en dare! Haha!! Jennifer vet vad jag menar iaf!

Vi hores kanske nagot mer. vi far se!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0