Bowling och allt.

Då har man vaknat upp även denna dag. Bowlingen igår var riktigt kul, inte för att det gick allt för bra, men jag vann i iaf av dom i mitt lag, så lite stolt är man ju! :P haha. God mat och trevligt sällskap var det också!! :) Men jag var riktigt sliten. Så jag åkte med arbetskamraterna hem till brottby efter. Dom där sömntabletterna gjorde så jag var trött i fan 24 timmar, haha!! kanske bara ska ta en halv nästa gång! ;)

Efter någon timme idag vid frukostbordet tillsammans med stora syster och pappa om typ allting som händer i världen just nu så slutade det med att jag följde med syster hem till henne. Så nu ligger vi här i soffan och degar framför datorerna samtidigt som det spelar Arvingarna från högtalarna! Från hennes dator alltså. Man har inte så mkt val när man vill lyssna på musik tillsammans med henne! :P haha! But thats life!

Jag ska verkligen bara slappa idag, fan vad skönt! ;)

Jag och Tessan ett tag sen! ;)


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0