:)

Imorse så vaknade jag upp på gettostigen hemma hos Tessan. Jag trodde jag skulle somna lätt eftersom jag hade sällskap, men icke, halv 5 hann kl bli. Det blev frukost hos mamma och pappa. Basse kom förbi så han hakade på ner dit.

Nu är jag precis för ett litet tag sen hemkommen från mormor och morfar, jag moster mamma och Basse drog dit och fikade lite eftersom det är fars dag. Alltid trevligt att träffa dom. Vi satt och kollade på gamla foton från när vi var små. Vi var väldigt ofta hos mormor och morfar när vi var mindre, så dom har stora pärmar med foton på oss! :D hehe. Alltid när vi är där sitter vi alla barnbarn och kollar på alla foton och även kollar filmer från när morfar har spelat in oss. :) Roliga minnen!

Nu ska vi väl snart börja förbereda middagen, men först måste Robin och Jossan komma som har varit borta hela helgen.

Vi hörs! :)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0