Idol prat

Jag har inte speciellt mycket för mig, är ganska så rastlös. Är fortfarande kvar uppe hos R&T. Kvällen bjuder just nu på Robinsson.. yeeah vilken kväll! ;) Gårdagen var också lugn. kollade idol! Mariette är bra, men dom 3 som jag ville ha kvar är fortfarande där! :) Så det är kalas! Och om jag ska påpeka en sak.. Så visade dom att det var både 28% på BÅDE Calle och Tove.. Varför valde dom Calle till andra omgången? hu? jaja! Om han hade haft mindre röster så hade väl Tove haft mer procent? eller är jag ute och cyklar?! Jaja, skit samma, vem bryr sig? Calle och Erik är kvar, det är dom som jag hoppas det står imellan!

/A
Kommentarer
Postat av: daaleke

Ibland skiljer det kanske bara 100 röster och då kan det vara samma %... men det är knäppt! mariette borde varit kvar! men men.. hon kommer bli störst av alla dem tror jag ändå ^^

2009-11-30 @ 17:16:48
URL: http://daleke.blogg.se/
Postat av: Johan

sv: tackar så mycket :)

2009-11-30 @ 20:53:39
URL: http://anderssonjohans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0