Söndag

Jag har börjat fundera på om söndagar är den mest tråkigaste dagen i hela veckan, den är typ värre än måndagar. och det är illa!! Både igår och idag så vaknade jag av att Tessan och Robin och självklart lilla busen Nero är här. Men det är bara trevligt, hade jag inte vaknat av dom hade jag troligtvis sovigt bort hela dagen!

Igår efter vi simmat klart så blev det stress hem, Mikaela med familj skulle in och fira hennes fördelsedag i stan, och om jag inte åkte med henne så skulle jag inte kommit hem, så vi stressade iväg efter att få ha väntat på Helen en stund! ;) haha!!

Väl hemma så var jag faktiskt ganska sliten, tog ut mig lite väl mycket under tävlingen, men jag vann ju så, så det gör inget.. Men iaf, så slutade med att jag tog en liten tupplur, och jag var tydligen så trött så jag inte änns hade hört Helens 4 missade samtal + sms på det. Men när jag väl vaknade till liv av att pappa trycker hemtelefonen i ansiktet på mig så bestämdes det att Helen kom hit till Brottby.. Sist hon var här minns jag inte, så det var väl på tiden.

Så där av dålig uppdatering igår, jag tillbringade kvällen tillsammans med Helen. Vi hade bara en onyttig och slapp lördagskväll. Men ack så trevlig den var! :)

Idag är det sämst väder ute, det är inte kul alls! Så än sålänge har jag hållt mig inne, men ska upp senare till T eftersom hon är ensam hemma. Sen har jag inga planer, hoppas på att tiden ökar. Så det börjar en ny vecka, jag vill att tiden ska gå lite snabbare!! Den går segt nu!!

Idag är det endast 42 dagar kvar tills jag får lämna Sverige för att tillbringa nästan 3 veckor i paradiset tillsammans med mannen!! Det är lycka!! :)
Antalya flygplats!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0