091015 - Utan bild!

Hallå där!

Vilken härlig dag det har varit, haha! Har hoppat runt på jobbet och skrattat och sjungit.. :P Jag vet inte varför denna dag har varit så bra. haha! Eller som en arbetskamrat uttalde sig "Jag ska aldrig mer ha rast tillsammans med Anna, man blir ju psykad!" Hahaha!! :D Vadå, jag fattar inte! ;) Men sen när jag höll på att hoppa runt där i koridoren och in på avdelningen så skulle jag vika av till hallen, och självklart råkar jag hoppa rakt in i sidan på dörren så höll på att ramla och slog i axeln as hårt. Hahah!! M*** som satt där bara skratta! :P Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta! ;) Jag valde att först tycka lite synd om mig själv, sen börja jag as garva! ;) haha!!

Så idag har/är jag glad och psykad! :D Ni kanske tänker att glad och psykad låter som en konstig konbination, men när jag är glad kan det lätt hända att jag blir psykad, jag gör konstiga saker och skojjar om allt, då menar jag verkligen ALLT! ;) Dom som har upplevt sånna stunder med mig vet vad jag pratar om! ;) haha!!

Egentligen så skulle jag ha lekt lite med Daleke idag, men när jag steg innanför dörren när jag kom hem så talar min mamma om för mig att vi blivigt ivägskickade! Hon ska ha personalmöte här hemma hos oss. Och då är tydligen jag och min lillsyrra inte välkomna! hmm.. :P Så det blir till att gå upp till storesyrran och Robin för kvällsmat och mys! Men det är också trevligt!! :)

Nu känner jag att det blev en himla massa text här. När jag är på bra humör känns det som fingrarna bara fortsätter att skriva och skriva! haha! Sen att det inte kanske alltid är intressant! Men har du läst ända ner hit, då tycker du verkligen om att läsa om mitt liv! Mohahah!! ;)

/A
Kommentarer
Postat av: daleke

haha det låter som du menar att ni blivit förvisade ur landet xD

2009-10-15 @ 17:40:10
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0