Arg, Psykad, glad!

Jag borde ha diagnosen schizofreni.

Många olika humör på väldigt kort tid!

1. Arg.
- Jag läste om en tjej som skrev dåliga saker ang Turkiet, hon smuttskastade det! Jag blev helt seriöst skit arg! :P Jag låter ingen prata dåligt om det. Även om några saker kan stämma så HATAR jag att höra det. Det kallar jag ÄKTA kärlek! ;)

2. Psykad.
- Robin och Tessan var här för två minuter sen på "genomresa", Robin ska berätta något och jag ler och gör psykblicken på honom, han pratar snabbare och blicken går fram och tillbaka sen avbyter han sig själv och frågar om han ska slå mig. Uppdraget lyckades! ;)

3. Glad.
- Jag kom på mig själv att jag är en schizofren som ändrar mitt humör väldigt snabbt, och där av börjar as garva åt mig själv!;D Hahaha.. Då kom jag samtidigt på "Faan, jag är ju en kul typ!" ;) mohahah!!!

Slutsatts: Schizofreni! ;)

Lyssnar nu även på musik och sjunger med, det låter hur bra som helst. Idol 2010 för mig? ;)


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0