Çok teşekkür ederim !!

Älskade Eko som hjälpte mig så jag inte missa min buss! :)

Allting blev väldigt hasstigt när jag skulle dra från Side. Först visade det sig att bussen inte gick från samma hotell som vi hoppade av vid. Så när jag ringde så gick det inte att få tag på ving. Så jag ringde Nusse för att höra hur jag kunde göra. Han sa spring ner till lavash. Och där bad jag dom ringa Nusse så han kunde förklara allting för Murat och Eko. Så Eko körde mig till ett annat hotell som jag hade uppskrivet på en lapp. Och när vi kommer fram dit säger dom "Ja bussen går här ifrån om 30 min!, har du väskan med dig?" jag "ehh nej!" Dålig panik jag fick, så upp på moppen igen tillbaka till mitt hotell. men först förbi växel kontor att ta ut pengar till hotellet, sen dit och betala och sen gärnet till andra hotellet igen. När jag kom dit så kom bussen efter ca. 10 min. Jag hade typ tagit livet av mig själv om jag missade bussen till flygplatsen, och det hade nog min chef också gjort! :P

Drama drama drama !

Meeen, jag kom ju hem iaf! :P tur de! Och varken jag eller min chef har försökt döda mig! ;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0