Jora jag lever.

Igår efter sista inlägget insåg jag att Andra avenyn börjde, så blev fast klistrad framför tvn. Sen satt jag kvällen lång och pratade med min lillsyrra, som även sov inne hos mig. Jag tyckte jag var duktig som gick och la mig i tid eftersom jag inte skulle ha börjat förns 9.30 imorse. Men som vanligt...
7.20 ringde telefonen.. "Kan du komma in och jobba, * är sjuk!?"  Gaaaahhh...

Ibland är det nackdel med att bo nära jobbet, speciellt när man har svårt att säga nej!

Så när jag kom hem idag så blev det att slänga sig halvdöd i soffan, sen gjorde jag iordning min egna middag... Mannagrynsgröt;) hihi.. Och sen fick jag ett meddelande av Carro "Spåret?" Så jag hakade på ut och gick stavgång. Det var riktigt skönt, och man känner sig alltid så duktig efter. ;D

Och nu har jag sätt klart på Grays löööövely.. :D så nu ska jag duscha, sen blir det sängen! :)

Så gonatt!!

En bild piffar väl till inlägget lite iaf! :P
/A
Kommentarer
Postat av: T

hehe jag fick vara med på ett hörn oxå :P

2009-10-08 @ 16:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0