Lördag .

Varit något så oinspererad hela dagen och inte alls haft någon lust att skriva. Men efter att fått värma upp lite med en Efes öl så skriver fingrarna bara på som jag aldrig gjort något annat i mitt liv! ;)

Dagen tidigare har jag fördrivigt genom att hjälpa mamma att städa och förbereda för hennes tjejkväll hon ska ha hemma! Sedan kom Niclas ner ett tag och var social. Och just nu befinner jag mig hos stora syster! Jobbigt när alla sliter i en.

kvällena planer lutar åt utgång. Men lugn, jag behöver inte betala för mig. Jag blir bjuden. Förstår ni då att folk vill ha med mig ut när jag t.om får kvällen betald? i dont think you do! ;) haha! Minns faktiskt inte sist som jag var ute som jag fick betala själv.. Lyxigt! ;)

Så jag sitter här hemma och spelar Akon, David Guetta - Sexy bitch ut högtalarna på väldigt hög volym och njuter! Ha en trevlig kväll folk, så hörs vi imorgon!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0