"Ahaa"

Sverige - Malta 1-0 ... Sverige sög, det var en as dålig match!! Och turmål som Berg lyckades med, men som kommentatorerna försökte få fram att "Zlatan var ju nära där och nicka" Alltså...öhhh...Måste dom omvandla allting till att han ska framstå som "den stora stjärnan" ? bläää.. dålig match helt enkelt!

Jag skulle duscha. Mitt silver armband gick sönder...ännu mer.. Så typiskt. Jag har fått det från en person i Turkan, och har aldrig tagit av mig det. Och tänker det inte göra det heller. Så nu är det fast knutet i mitt andra armband som även det är från en person i Turkan som jag heller aldrig tar av mig. Såå typiskt! Måste fixas!

Mamma är inte hemma. Hon är hos faster. Dom ville att jag skulle skicka lite turkbilder. Jag har en bild på mig i "dressen" och slöja.. Tycker ni att jag ska visa bilden här? ;) haha! Jag ser ännu mer ut som en turk! ;)


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0