Avd. Möte .

Jag ska straxt iväg på avd.möte .. inte så kul..bara suttit här och väntat ut tiden. Så har jag tur är jag hemma runt halv 8- 8 igen. Skönt att man börjar sent imorgon!

Dagens horoskop löd såhär för mig idag (Skorpion.)

- Även om en vänskap nu befinner
sig på betydligt fastare grund, tycks
du ändå ha begått ett misstag.

Hur ska man tolka de...? Jag blev lite skrämd. Och det märkte S i personalrummet..
S - Anna..du ser beskymrad ut!?
A - Jag tänker, mitt horoskop skrämde mig..
(Jag läser upp horoskopet)
M - Tror du på Horoskop?
A - Aaa det gör jag, för oftast stämmer dom in..
S - Horoskop är något man intalar sig att det stämmer och så
blir det så pågund av att man beter sig efter det!
A - Mmm kanske..

Vem vet.. det kanske är så att man handlar efter hur de står om man nu tror på det, helt omedvetet.! Eller?

Nu ska jag iväg på möte eftersom jag är ganska cool!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0