Det är de att...

Jag somnade innan kl 21 igår, somnde in i soffan, vaknde till och sedan upp och lägga sig i sängen. Jag var helt slut, somnade om på en gång. Och imorse när jag vakna var jag fortfarande trött och kände mig dålig :/ Men jobba bör man annars dör man..typ! ;) haha, Denna månad har jag jobbar mer än heltid varje vecka, och då har jag 30h/v .. jag är helt slut!! Bara 1 dag kvar att jobba!! Pepp, pepp, pepp!!

Nu ska jag upp och städa klart mitt rum, så Erika inte får en allergisk chock imorgon när hon kommer! haha! :P Alltid när jag städar mitt rum så fastnar jag på annat, idag var det mina foton. Det blev lite utbyten och så :) Så nu är det himla fint igen! :)

Nej men...Vi hörs hurrni !!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0