Gonatt

Jag är hemma. kom hem sent idag kändes det som, senare än vanligt. fast då har jag försig varit hemma ett tag nu. Men ändå.

Imorgon är det torsdag. Då slutar jag 3. Då ska jag hem till min moster och skriva ut min biljett. Sen jobbar jag kl:9.00-15.30 på fredag. Sen är det ÄNTLIGEN helg. Ohh. Känner verkligen att jag behöver helg nu efter denna dag på jobbet. Allting är så sjukt stressigt nu. Fattar inte varför. Irriterande iaf.

Just nu sitter jag och kollar halft på tv. Sjukhusgrej. Dom syr ihop från magen ända upp till bröstet på honom. Mmm. Jag är inte känslig, jag tycker det är intresant eller hur man ska uttrycka det att kolla på program när någon gjort sig skit illa, och sen får man se operationen osv. Det är hemskt, men intresant!

Nu ska jag kolla vidare lite. Sen typ sova. Jag är trött ikväll.

Gonatt.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0