HAHA Psyk !!

Vill börja med att säga att jag har en ganska pskad, men ibland rätt skön stora syster! ;) Kolla dom här två konservtionern! (Det var idag i bilen, jag Tessan och Robin!)VARNING...Ganska ohyffsat språk! ;D

Fösta!
T - Undra om man kan runka av en tjur..?!
A - Du kan ju testa...
T - Sitter deras k** i mitten där vid toffsen eller där bak som hästarnas?
R - Jag vet inte...
Efter 30 sek ung...
T - Kor har ju faktiskt 7 magar!
A - Nej dom har 4a, bra Tessan .. det var ju näsan rätt!! HAHA
Alla - HHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!!

Andra!
(Vi ligger över 150km/h Mer behöver ni inte veta)
Jag smeker Tessan i naken och håller på att retas, självklart ska hon göra samma på robin. Han får för sig att hon typ ska slå han eller något så han tappar konsntrationen..(Jääääävligt nära säger jag bara!)
R - Vafaaan!!!
Helt tyst ett tag...
A - Haha, T fick du dåligt samvete nu?
T - Nej, det är bara svaga personer som får dåligt samvete!!
R - Eller folk med känslor!!
Alla - HAHAHHHAHAHHAHAHAHAH!!!!!!
A - Nej men jag tackar väl för att du vill köra ihjäl oss! haha!! (Kollar på Tessan!)

Vi är galna ibland!! Haha. Sitter och skratta nu för mig själv! ;)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0