Hej och hej då!

Haft en fullspäckad dag.

07.30 - 16.15 Jobb
16.30 - 20.15 APT möte
20.20 - 22.00 Hem till min kvinna!

Gick hem direkt till Jennifer efter mötet, mina föräldrar var där också, vi fika och hade det väldigt mysigt. Sen var jag med och kollade på Jennifers resväska. Den var full. Inatt så åker min kvinna ifrån mig och kommer tillbaka...Aaa det vet man inte, men är minst borta i 5 långa veckor! Jag kommer sakna henne massor!
Så jag bestämde att jag går upp 04.20 inatt för att föja med och lämnar henne på arlanda tillsammans med hennes mor. För att vekligen säga hej då! :)

Usch, hur ska jag klara mig utan min kvinna så länge? :'(


Gonatt, nu måste jag sova några timmar innan det är dax att gå upp igen!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0