Lördag !

Haft en mysdag här hemma idag med Jennifer :) Pratat massa turkiet, nu är det bara några dagar kvar tills min kvinna lämnar mig för ung 6 veckor! Jag kommer sakna henne massor! Men nu vet jag att hon åker iväg och är obeskrivligt lycklig! Det gör mig glad! :)  Som tur är så ses vi en snabbis på tisdag också och säger hejdå! För på onsdag natt/morgon lyfter hon! 

Denna vecka är lika med massa jobb. hua hua.. Det är bara att bita ihop och se glad ut ;) haha! Hoppas jag bara inte har någon 07.00 tid. Jaag dööör. På morgonen är det stor skillnad på 7 och halv 8. Faktiskt! Men jag överlever nog ska ni se! ;)

Jag älskade värmen som befann sig i Sverige idag, så tidigare satt jag på baksidan och njöt av värmen! Heeeelt underbart!! :) Och det verkar som alla blir glada av solen, så i eftermiddag när pappa kom hem sa han med ett leende "Vi grillar ikväll va?!" haha! :D Självklart pappsen! :D <3

Nu ska jag tagga lite med musik, för jag är glad idag, massa glad! :D

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0