Söndag .

Då var det sista dagen på helgen! Den ska jag avnjuta genom att följa med och kolla på när Jossan blev inkallad till en fotbolls match med 95erna. Årskullen under henne, sist jag var med på en sådan match utklassa hon dom totalt, lika kul varje gång! :Dhaha. Så ska bli kul och se om hon gör samma sak idag också! :P

Ikväll kommer det inte bli sent, ska jobba imorgon, har gått upp till heltid denna vecka eftersom det är sjukskrivna på jobbet, men det känns bara bra! Helgerna är väl mest till för att hinna andas innan om man går på passen igen?! :P Iaf för mig nu eftersom jag lägger undan varenda liten krona till Turkiet nästa år! Jag kommer få min belöning sen! :)

Nu måste jag gå in i duschen och göra mig iordning innan vi ska dra!

En bild från fasters 40års fest! :)

Jessica, Jag, Robin och Kusin Jocke!
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0