Sorry laaan!

Varit dålig uppdatering idag. Och igår kväll/natt var jag helt slut, så efter sagt hej då till msn-folket var det bara stänga av och somna in. Sen efter jag kom hem idag har somnade jag in där lite fint. Sen tog jag en riktigt varm dusch eftersom jag vaknade upp med isbitar liggandes på hela kroppen..(Kändes som de iaf!)

Jag har läst lite astrologi ikväll igen. Jag läser ibland om andra tecken för att förstå mig på vissa personer. Och den personen jag senast läste om stämde så jäkla väl in. NU har jag äntligen förstått! Känns bra! :P haha!!

Sitter just nu i min säng och lyssnar på låten ETKİN - HOŞÇAKAL. I love that song! <3 :)

Imorgon ska jag tydligen med Tessan och Robin och sitta i publiken vid någon tvinspelning. Minns inte vilken. Någon typ med Carolina gynning. Passar ju ganska utmärkt att göra en dag man inte har något inplanerat.

Jag har en så jävla bra idé!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0