Torsdag !

Jag skrev att jag var trött igårkväl och skulle gå och lägga mig efter mitt sista inlägg ca:22.50.... Kan säga såhär. Jag var väl i sängen vid 00.40 ... Hade en härlig pratstund som jag inte kunde slita mig ifrån! :P Haha!

Idag skulle jag sluta 15.00....slutade 16.30! Direkt efter gick jag upp till moster och skrev ut biljetten och pappas låt text! :) Så nu är det fixat! Sen var jag förbi Tessan och Robin en snabbis innan jag gick hem.Jossan var även där också. Det luktade mat när vi kom innanför dörren.. Jossan "Det luktar makarner och köttbullar!" Jag "Nej..det är något med lök..".. Visade sig att pappa gjort middag (löksoppa) till sig själv. Så min middag blev gröt. :P haha!

Snart ska jag baka lite också! :) Ska göra dom omtalade vaniljbullarna! :D Vad säger du nu då Jennifer ;)

Om typ 20 dagar åker svinet Jennifer till Turkan... Kärlek för henne. själv ska jag sitta hemma med moran och bara hålla ut till nästa år! lääängtar!! När hon skickar mms på hur bra och kul hon har det. Då ska jag skicka en bild på en bullpåse och en morakniv och en ledsen Anna! :D haha!! Psyk! Nerå.
Jag dödar Adem om han inte tar hand om min kvinna när hon nu åker dit själv! Men jag behöver inte oroa mig. Det vet jag att han gör! :)

Bloggläsning nu. Sen bakning! ;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0