Tummen upp!

Dagen började som en likkista! jag var typ död. Och brutalt irriterad heeeela förmiddagen. Men efter rasten tillsammans med trevliga kollegor och tårta(Grattis E-L) så blev jag gladare!
När vi km tillbaka på avdeningen så ringde telefon. Det var chefen som ville prata med mig, jag får alltid en klump i magen när hon ringer, det har jag alltid fått såfort ens chef ringer! haha..Men iaf!!

Hon och våran gamla chef hade suttit och pratat om mig (vilket gjorde mig mer och mer nervös!) Men hon ville bara berätta att dom var så himla nöjda med mig, att man såg att ja trivdes där, att jag alltid ställer upp och är en glad tjej, och man märker att jag är omtyckt bland både barn och kollegor! Sen önska mig en trevlig helg!

Det var bara tacka och ta imot! :D Blev så sjukt glad! Och det gjorde den först värdelösa dagen perfekt!! :)

Jag gillar min chef, hon är grym!


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0