Vackra Våsbo .

Eftersom jag inte har jätte mycket att göra, så blogga jag lite! Hihi. Men det uppskattas ju så! ;)

Jag fick en väldig längtan till Våsbo. Det var så mysigt. Och Erikas mammas "Cafe" ;) haha, alla kläderna där och så:D Blev massa sugen på att bara klä ut mig och skådespela lite! :D Ohh.. haha. Hade varit kul..Och galet! ;)

Man får väl bjuda upp sig snart.. FÖR INJUDINGAR VERKAR DET VARA DÅLIGT MED!!! hahah :D Saka saka ;) Känns som vi behöver en alanya-helg igen, även fast det inte var allt för länge sen! (Läs 1 vecka) 

"Jag sitter på en sten, i en sjö, vid en skog" - Inte rätt, men det stämde ju ;)

/A
Kommentarer
Postat av: Erika

nästa gång du kommer så lovar jag att vi ska klä ut oss och ta ett varv på byn i kläderna, om du törs ;) antar du utmaningen?

2009-09-12 @ 22:37:24
URL: http://erikabergstrand.blogg.se/
Postat av: Erika

Jaja, det var ett jävla tjat! Men då kan man väl nästan säga att den vägen är the one and only? Som leder till the one and only village! Moahhaa, där fick JAG till det ;)

2009-09-12 @ 22:55:40
URL: http://erikabergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0