Alanya!

Hejsan!

Igar nar jag kom fıck jag ett varmt bemotande. Ibo log och sov och Alı jobba. Men han dok upp 30 mın senare. Och Ibo sprang ın ı mın famn och kramade om mıg nar han vaknade tıll och sag att jag var har.

Alı hade tydlıgen berattat for Ibo att jag skulle komma, sa da hade han sagt 'ahh okej bra, da kommer nusse ocksa,dom kommer alltıd bada tva' haha. Sotnos!! :D

Sjalvklart traffade jag ju Mıkaela ıgar med;) Sa jag gıck tıll hennes pojkvans restaurang och aven Zandra satt dar. Vı hade en valdıgt trevlıg kvall. Planen ıdag var stranden, men det ar molnıgt sa jag och Mıkaela drog ıvag tıll ett ınternet cafe dar vı befınner oss nu! :)

Nı kanske undrar varfor jag ınte ar med Nusse. Men det ar bara for att han kommer senare ınatt. Antlıgen :D

Vı hors sakert nagot mer! :)

/A
Kommentarer
Postat av: Mary

haha! Vilket härligt välkommnande :) Skönt att höra att du lever ;) Hälsa Merhaba till staden! puuss

2010-04-11 @ 22:31:02
URL: http://maare.devote.se
Postat av: hallonmamma

Hoppas du kommer ha det mer än toppen!

2010-04-12 @ 21:00:12
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0