Då var man tillbaka...

Jag har velat lite från att skriva. Det känns konstigt att vara hemma, och av någon anledning så var det extremt känslosamt att åka hem denna gång, både jag och min älskling låg och grät som små barn igår innan han följde mig till hotellet där jag skulle åka ifrån. Usch, kändes hemskt att lämna honom!!

Det blir till att kolla resa nu och se när det är tajm att dra igen! Snart hoppas jag på! Saknar allt och alla så himla mycket! faan!

Detta är nog garanterat en av mina bästa resor! Helt klart!! Vilka härliga minnen! <3

Nu ska jag lägga in bilderna på datorn.

/A
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det har ar latt en av de basta för mig med! har haft sa jakla kul med dig :)

lagg upp bilderna sen ;)Vi hörs pa msn och sen nar jag kommer hem!

Saknar dig har!!!

Kraaamar

2010-04-25 @ 12:22:23
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0