Godmorgon!

Jag är redan uppe sen nästan 2 timmar tillbaka, här hemma får man ingen sovmorgon inte!!

Jag ska snart börja kolla lite resor, dock inte till mig själv utan till T och R. Dem ska åka nu en sista minutern på lördag om det gå några, och inte vart som helst, nej nej....Dem drar till TURKIET som de ser ut nu!! Skulle man vilja döda för mindre? Jaaa!!

Det är nästan så jag inte tänker kolla och ist säga "det fanns inga tyvärr, ni får åka någon annan stans!" ;) haha!!
(Ja Tessan jag vet att du läser. skämt o sido!) :P

Nu ska jag dressa om lite, för sedan ska jag ut på promenad med syster och hundarna. Jag är ju inte sjuk, så jag kan ju fortfarande röra mig ute! :P

Vi hörs!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0