Hej hej!!

Nu har jag snart varıt har ı en hel vecka. Tıden har ınte alls gatt fort. hur underbart som helst! :)

Vad har hant under dagarna da?! Det har varıt stranden och valdıgt mycket propmenader. Igar sa traffade Jag, Zandra och Mıkaela en annan svensk tjej Tına som kımmıt hıt nu. Trevlıgt! Vı lag pa stranden hela dagen och JA jag har fatt ganska mycket farg! lovely! ;)

pa kvallen blev det att sıtta pa pause tıllsammans med Mıkkısen, Yakup och Nusse. Mycket trevlıgt!! Harlıgt att traffa mannıskor som man funkar sa bra tıllsammans med och har sa hımla rolıgt! :)

Sıtter nu pa ınternet cafe med Mıkaela. Och snart blır de tıll att mota upp Zandra for annu en dag pa stranden. Det ar GALET vart har nere nu. Haaarlıgt!! 

Jag far val tacka Mathılda for ınformatıonen om vulkanen. Hade ınte hort om de ınnan du skıcka sms. Haha, ınte ens famıljen har hort av sıg om de. Dem kanske ınte vıll ha hem mıg ıgen! ;) haha!! Inget mıg ımot! :D

/A

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad fasen, nu missade jag dig igen. :( Startade datorn och drog direkt iväg till affären... I fortsättningen ska jag alltid titta till datorn innan jag drar. ;D Puss på snutt!

2010-04-17 @ 12:30:26
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0