hey där!

Det känns verkligen att det har varit långfredag idag. Inte för att dagen har gått segt, den har bjudigt på många trevligheter.

Efter att vi kommit hem från täby så satte jag igång att städa igenom hela min garderob, de kan jag säga var ett måste, satan så alla kläder låg huller om buller. Allt var princip bara inkastat efter en tid tillbaka. Men nu är den finare än på länge! Och vet ni, jag har faktiskt börjat att packa! :D Kändes kalas att stå där framför spegeln och testa lite kläder och sedan lägga ner plagg efter plagg i väskan. Det känns väldigt nära nu!

Senare var det dax för käk. Familjen Gustavsson, familjen Ryhn, T&R, Niclas och Gustav var inbjudna. Det har varit en riktigt trevlig kväll, och som de oftast brukar sluta,så gjorde de även ikväll, med fest vill säga! Så det dök upp lite mer folk och vi har suttit och spelat "så det kan låta" och sjungit våra röster hesa tilll Ebba Grön..Eller ja.. Jag och pappa iaf!:D haha!

Tyvärr dog stämningen lite när grannen ringde och klagade över att vi spelade hög musik. Bedrövligt att bo i radhus ibland alltså! Men det har varit en lång dag, så folket har börjat avta lite. Festen fick fortsätta hemma hos Tessan och Robin! Men då tackade jag för mig! :)

Så nu, ska jag vara lite social med folk på msn. Hoppas ni haft en riktigt härlig påsk. Hej hej!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0