Kvällen

(Till en början vill jag bara skänka en tanke till Viktor, det känns otroligt skönt att det gick bra, tur i oturen! Krya på dig nu!)

Jag skulle packa ikväll, har gått sådär. Jag tog mina smuttsiga kläder, gick upp till Tessan och Robin och satt igång två maskiner tvätt. Medans så blev jag rastlös så jag tänkte att jag kunde vara schysst och diska åt dem, eftersom ingen av dem var hemma så skulle de bli som en trevlig överaskning. Men disken tog slut, och där stod jag. Så det slutade med att jag dammsög och skura hela lägenheten och gjorde iordning kök och badrum. Så nu har dem riktigt fint! :)

Kom precis hem från dem nu, dem blev riktigt glada för hur fint jag hade gjort de. Kändes bra att få umgås lite med dem nu innan man drar iväg, även om det inte är länge jag är borta, men ändå!:)

Så snart ska jag gå och lägga mig, är riktigt trött!!

Gonatt!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0