Lyckan .

Känns konstigt att inte sitta här och ha ångest för att klockan drar iväg ;) OM jag ska sova ut imorgon! :D

Men mest av allt hade jag bara viljat dra, dra redan imorgon.. Tänk när man ska försöka somna in för att sedan ställa klockan på mitt i natten för att gå upp och åka iväg och träffa sin älskade pojkvän! Då är livet bra alltså!! Den känslan är svår att beskriva hur lycklig man är, det går nog inte ens!

Lycka känns de som att jag behöver nu. Hade jag kunnat hade jag stannat mycket längre i Turkan än vad jag kommer göra. Hade jag fått välja hade jag ju aldrig dragit hem, men det är en annan femma!
Känns iaf skitkul att mannen min kommer att vara ledig väldigt mycket, men sen för att inte missa en annan viktig grej, Mikaela är ju där nere, och de ska bli massa kul att få träffa och umgås med henne också! :D


Där var jag verkligen lycklig!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0