Rivstart !

Det blev verkligen en rivstart idag. Många är sjuka och två gick hem idag pga av sjukdom, så det blev lite extra timmar idag och imorgon går jag på 10,5 långt pass. Jag kommer nog garanterat känna att jag lever efter denna vecka! Men jag klagar inte, det är extra pengar. Kalas!

Jag hann aldrig iväg till husläkaren heller eftersom jag var tvungen att jobba. Men såren böjar stanna upp (dock har jag fått 3 st nya..suck) Men med salvan jag fått av mor som jag börjat smeta på så värkar dem bli lite bätte, iaf slutat att växa och kliar som satan, och det gör de ju när de läker! Så vi får se! :) hopppas hoppas!

Jag har gjort upp en plan, jag ska inte röra mina pengar alls och bara spara spara spara nu ända tills jag slutar. Pengarna kommer behövas senare om jag ska kunna genomföra det jag har i kikaren. Men nog om det nu, säger ingenting eller avslöjar inget förns det är spikat! :)

Nu ikväll drog jag upp ett tag till Tessan och Robin, T hade varit iväg idag och köpt bebiskläder :D Såå jäkla söta!! Dem har kollat och vet nu säkert att det bli två pojkar! :) Låter bra, behövs lite mer män i våran släkt! ;) Ni är så välkomna så! :)

/A
Kommentarer
Postat av: Mary

Ohhh, nu blev jag allt lite nyfiken på vad du har i ditt sikte ;) Vad har du nu för planer?!?!

2010-04-26 @ 20:51:25
URL: http://maare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0