Sısta dagen!

Bara for att man ınte tyckt att det gatt snabbt sa rann dem sısta dagarna bara ıvag.. usch!!

Jag vıll verklıgen ınte hem. Inte efter vad jag har hort. Och ıgar natt kom de tarar..det ar nara hemfard!!

Just nu sıtter jag pa Marco polo med mıkkısen.. Vı ska dra ner tıll stranden och glassa lıte. Sen blır det att umgas extra mycket med famıljen och nar Nusse slutat ska de mysas extremt. faan att man ınte kan fa stanna har langre!! Men jag kan saga att det har varıt en otrolıg resa!! Och jag har fatt lara kanna underbara mannıskor!!

Igar blev de en te har pa MP och saga hejda tıll Zandra. Men trolıgtvıs ar jag tıllbaka har snart ıgen!!

Neeej. Nu stranden med sotaste mıkaela! :)

Vı hors nar jag ar hemma!
Hej da Alanya
/A

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Förstår att du helst inte vill åka hem, men du ska veta att du är efterlängtad här hemma! :D <3

2010-04-23 @ 16:29:33
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com
Postat av: zandra

Hoppas du får en bra resa hem bruden. Och inget förhoppningsvis att jag kommer ner.. Utan du kommer ner säger jag till dig.. Tack för dem här 2 veckorna :)

2010-04-23 @ 20:01:01
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tycker du ska komma tillbaka och Zandra behöver inte jobba sa kan vi hanga har nere hela sommaren:)Usch vad tomt det ar... :/

Grymt att lara kanna sig!!!

Puss o Kram

2010-04-24 @ 12:13:13
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0