Visst är dem söta! :D

Ur Mikaelas blogg:
Raknar ner till den 10:e da kommer Anna hit. da ska jag terra henne riktigt ordentligt. Haha.

Ur Marys blogg:
...och Anna, Anna får vi ju inte glömma, som kom in i min lilla knasiga värld! Snabbt som blixten men som är en glad tös som livar upp den annars så tråkiga vardagen.. ;)

Visst är dem bra gulliga!! :D Har bara två saker att säga!

Mikaela: Vi ses snart! :D wihoo!!

Mary: Team MARYANA kommer äga ☾✫ 2010!!!! :D
_____

Jag blev också lurad idag ....
Ni vet det är ju första april och allt, även om det är skitkul att lura andra blir man rätt snopen när man blir lurad själv.. För någon timma sen fick jag ett sms från Mary då hon skrev att hon pratat med sin turk, då han berätta att Robin hood och klubben brevid hade brunnit ner.. Dålig chock jag fick!! Svarade med ett "Mary, nu driver du med mig?!" Fick tillbaka "april april din dumma sill..HAHAHAHA"
Och som jag skrev till dig, tur för dig att du bor en bit bort!!! ;D Hahaha, dummis! :D

Sånna skoj är sånt man kan få allvarliga hjärtklappningar av, sånt är inte bra har jag hört! ;) HAHA!! Men jag gillar dig iaf mary-kary! ;D

/A

Kommentarer
Postat av: Sofiya

sv: när kommer du? :)

de är ganska varmt nu på dagarna, men på kvällarna kan de bli kyligt.. men som svensk sommar typ :P

2010-04-02 @ 11:30:15
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Mary

MARYANA är det enda ordet som behövs sägas :D HIHI, jag gillar dig också Anna! <3 Pussissar

2010-04-02 @ 19:54:27
Postat av: Mikaela

Haha vad skönt. cause I will do :D

2010-04-03 @ 12:49:25
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0