ÅHH

Ibland kan man ju verkligen bli fruktansvärt irriterad på sig själv. Min man jobbar som en galning varje dag, så nattetid när han slutar är då vi kan höras, de kan hända ibland då och då att han kan ringa lr komma in på msn under dagen om det är lugnt.. Jag har ungefär suttit vid datorn 30min nu, utan att logga in på msn.. Och när jag loggar in kommer hans msn upp som han skickat när han varit online FÖR 7 MINUTER SEN!!! dåligt irriterad och ledsen man blir på sig själv! Han skrev att han inte ringde för han skulle bara in och kolla lite snabbt angående saker  jag skickat till honom tidigare!! suuuuck! snacka om att vilja slita av sig huvudet!
Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är därför du alltid ska vara inloggad på MSN, fast ha status offline. Mycket viktigt tips!

2010-08-11 @ 19:36:51
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0